
معرفی کتاب انتخاب آژانس تبلیغاتی
معرفی کتاب انتخاب آژانس تبلیغاتی: کتاب هایی که تا به حال در این حوزه منتشر شده است، مخاطبِ آژانس های تبلیغاتی یا شرکت هایی بوده اند که برنامه ریزی، خلق و اجرای تبلیغات خود یا مشتریان شان را بر عهده داشته اند.
در این میان منبعی برای شرکت هایی که با همکاری آژانس های تبلیغاتی، تبلیغات خود را برنامه ریزی و برون سپاری می کنند نبوده است.
کتاب حاضر در راستای جبران خلاء دانش آکادمیک و تجربه سال ها فعالیت حرفه ای نویسنده را در اختیار شرکت های برون سپار و همکارهای تبلیغاتی خود قرار می دهد تا سهم و نقش خود را در سامان دهی وضعیت غیر حرفه ای تبلیغات کشور ایفا کرده باشد.
در این کتاب خواهید خواند :
عنوان :
مقدمه ناشر / مقدمه
فرآیندهای اصلی تبلیغات :
هدف گذاری / برنامه ریزی / خلاقیت
طراحی ارزیابی :
هدف ارزیابی – عوامل موثر در انتخاب متدهای همکاری / تیم ارزیابی / پیشبینی مراحل ارزیابی / تدوین مدل ارزیابی و تهیه چک لیستها – چک لیست شناسی اولیه پیمانکاران – چک لیست بازدید از محل پیمانکاران – چک لیست بررسی پیشنهادات عملی / اجرای ارزیابی / تصمیم گیری نهایی – قرارداد همکاری
پیوست 1
پیوست 2
موضوع | تبلیغات |
نویسنده / مترجم | پیام بلوریان کرد |
قطع | رقعی |
تعداد صفحات | ۶۰ صفحه |
انتشارات | ایده |
تلفن تماس | 021-88823387 |
پست الکترونیکی | info@ideapublication.ir |
برای خرید کتاب از انتشارات ایده ” اینجا “ کلیک کنید.