معرفی کتاب انتخاب آژانس تبلیغاتی

کتاب انتخاب آژانس تبلیغاتی

معرفی کتاب انتخاب آژانس تبلیغاتی

معرفی کتاب انتخاب آژانس تبلیغاتی: کتاب هایی که تا به حال در این حوزه منتشر شده است، مخاطبِ آژانس های تبلیغاتی یا شرکت هایی بوده اند که برنامه ریزی، خلق و اجرای تبلیغات خود یا مشتریان شان را بر عهده داشته اند.

در این میان منبعی برای شرکت هایی که با همکاری آژانس های تبلیغاتی، تبلیغات خود را برنامه ریزی و برون سپاری می کنند نبوده است.

کتاب حاضر در راستای جبران خلاء دانش آکادمیک و تجربه سال ها فعالیت حرفه ای نویسنده را در اختیار شرکت های برون سپار و همکارهای تبلیغاتی خود قرار می دهد تا سهم و نقش خود را در سامان دهی وضعیت غیر حرفه ای تبلیغات کشور ایفا کرده باشد.

در این کتاب خواهید خواند :

عنوان :

مقدمه ناشر / مقدمه

فرآیندهای اصلی تبلیغات :

هدف گذاری / برنامه ریزی / خلاقیت

طراحی ارزیابی :

هدف ارزیابی – عوامل موثر در انتخاب متدهای همکاری / تیم ارزیابی / پیشبینی مراحل ارزیابی / تدوین مدل ارزیابی و تهیه چک لیست‌ها – چک لیست شناسی اولیه پیمانکاران – چک لیست بازدید از محل پیمانکاران – چک لیست بررسی پیشنهادات عملی / اجرای ارزیابی / تصمیم گیری نهایی – قرارداد همکاری

پیوست 1

پیوست 2

موضوعتبلیغات
نویسنده / مترجم پیام بلوریان کرد
قطع رقعی
تعداد صفحات ۶۰ صفحه
انتشاراتایده
تلفن تماس 021-88823387
پست الکترونیکی info@ideapublication.ir

برای خرید کتاب از انتشارات ایده ” اینجا “ کلیک کنید.

Author: تبلیغاتچی

هدف ما ارائه بهترین راهکارها برای پیشرفت و توسعه کارفرمایانمان است، بطوری که تبدیل به بزرگترین شرکت مشاوره در زمینه تبلیغات و برندینگ و دیجیتال مارکتینگ شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.